5. jan. 2016

Highlights 2015 :)

Highlights fra 2015 :)

1 prik på facebook var fra min Niece Frederikke kl: 13:02
1 veninde jeg snakkede med var Sanne
1 veninde jeg var sammen med var Milla
1 store begivenhed blandt venner, var da lille Emma kom til verden
3 store begivenhed var Emmas Dåb
og Hendes forældres bryllup og wow annoncering af køb af hus


1 januar - Vandt en give away hos Unni Strygestof

1 februar - Vandt jeg endnu en give away, denne var hos Cupcake by me

7 marts - Skulle søde Anders konfirmeres og vi var inviteret :)

27 marts - Et vennepars lille guldklump kom til verden, en skøn lille pige og så på min kærestes fødselsdag, hehe. En super gave :)

16 april - Startede i praktik hos Prima Beer ApS i Hobro

21 april - Vandt jeg igen en give away, denne gang var det fribilletter til Outlet Messe I Herning, give awayen jeg deltog i var hos Canatna, desværre kom billetterne først om mandag efter weekenden... Havde ellers planlagt at tage derind om lørdagen.

26 april - Min skønne, skønne niece Frederikke blev konfirmeret :)

10 juni - Så jeg at Søstrene Grene havde postet 2 billeder af min sommerfugle sten, var vildt stolt

13 juni - Første gang i mit liv jeg har spist hele 3 stykker flæskesteg selv, jeg kan virkelig ikke lide flæskesteg. Men denne var marineret sønder og sammen og smagte faktisk godt

28 juni - Lille pigen, et vennepars pige, blev døbt og fik det dejlige navn Emma Victoria

10 august - Fik af vide af en veninde at hende og kæresten var gravide. Hvilket er rigtig dejligt for dem, da de havde prøvet længe.

18 august - Var sammen med en veninde til på et sidste besøg hos Hobbyboden i Odder inden Gitte lukker og slukker den fysiske butik. Heldigvis er webshoppen der endnu

23 august - Hvad skete der lige der, jo blev kontaktet af en fra Bladet Hendes Verden, om de måtte bruge en af mine DIY's i deres blad. Om de må?! Selvfølgelig, blev så glad at jeg i samme uge som jeg var i bladet lavede en mere udførlig og læser venlig DIY.

27 september - Startede op på kursus i Digital Markedsføring, hvor vi også var ind over SEO, nyhedsbrev og personlig selvudvikling og personkendskab

18 oktober - VANDT 2 billetter til kreative dage i Fredericia.

24 oktober - Var til kreative dage sammen med en veninde hvor vi råhyggede og spiste alt det man normalt ikke må fordi det feder, er skidt for dig eller nogen blot kigger skævt på dig. Men man må godt engang imellem

28 oktober - Købte jeg navnet KreaTrolden, som jeg nu har copyright på, hvilket jeg selv synes er mega sejt. Jeg ér nu KreaTrolden. Kun jeg må bruge det!!! FEEEDT!!!

1 november - SÅDAN!!! SØRME SÅ!!! FEDEST!!! kan denne dag ikke få armene ned igen af bare begejstring, ER BLEVET FASTANSAT hos Prima Beer ApS.

6 november - Blev jeg fastansat med virkning fra den 1 november, prøv lige og spørg om det var svært at kører hjem fra Hobro, når man ikke rigtig kunne få armene ned igen!!! SÅ MEGA FEDT!!! Jeg kan nu kalde mig for Web Administrator!

6 november - nej datoen er rigtig nok, fik en ny fon samme dag som jeg blev ansat, skal lige sige det ikke er en firma fon, men en jeg har købt privat. Den anden var begyndt at leve sit eget liv

Uha synes selv der er sket mange spændende ting i 2015, og nej de er ikke alle nævnt her men dette var nogle af mine high lights.
Nu glæde jeg mig så til et 2016 og at se hvad det har at byde på.
Noget af det første er jo at jeg blev udvalgt som en af de 6 gæste designere for the paper crafting magazine...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...