2. apr. 2015

Velkommen til verden baby-girl

Yay lille pigen er kommet til verden, og hun valgte at ankomme på den bedste dag man overhovedet kan have fødselsdag ifølge min kæreste, det var nemlig på hans fødselsdag :) Så ikke bare er man glad for endelig at have mødt hende, men man glemmer aldrig hendes fødselsdag. Så bonus bonus.

Jeg lavede (og ja jeg ved godt jeg skrev tidligere at jeg var ovre det med at lave en bestemt form for kort), dette kort til hende og ikke mindst hendes mor og far. Materialerne der er brugt er listet sidst i indlægget



Udover kortet havde vi købt noget tøj til hende også, et par strømpebukser, et par bukser og 3 bodyér

Så havde jeg også hæklet en mini stjernebold og en sprutte til hende.... Kan I se et farvetema?? hehe.




And Now in English
Our friends finally had their baby girl, and we went and saw her (and her parents) in the hospital and she is so so so beautiful, I made a card for her, and I crocheted a mini star ball and an octupussy, can you guess the color scheme for the rest of the gifts for her??

Materialer brugt / Supplies used
Watercolor paper
Distress Ink:
- Shaded Lilac
- Squeezed Lemonade
- Picked Raspberry
Hobbybodens eget stempel "Velkommen til verden" / A danisk text stamp "Welcome to the world"
Colorbox Pigment Ink Frost White
Palietter i 2 str / Sequins 2 sizes
Ranger Glossy Accents
Memento Dye Ink Tuxedo Black
Creme karton / Creme Cardstock
3D tape / 3D Foam

2 kommentarer:

  1. Flot, flot, flot som sædvanlig :)
    Det er endelig lykkedes mig at lave et kort - efter dine anvisninger - så jeg blev helt tilfreds..
    Hvis du har lyst kan du jo gå ind på min blog og kigge :)
    Super flotte ting du ellers har lavet til den lille ny prinsesse :D

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 Tak :)
      Vil da lige hopper over til dig og lure :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...