1. apr. 2018

Mange timer, godt selskab og forhåbentligt ny kjole


I søndags (den 25/3/18) var jeg på kjole kursus i Randers, sammen med en skøn veninde. Stoffet man skulle anvende var strækstof nærmere betegnet som Jersey, ikke min bedste ven.


Lærte dog nogle fif og tricks på kurset og min maskine lidt bedre at kende. Hvilket også var et af mine mål, hehe. Det var ikke meget vi fik syet, men lidt blev det da til.

Jeg er ikke total skræmt væk fra Jersey endnu, men det var dæleme tæt på i søndags. Mit projekt var en amme kjole.


Vent, Stop, Amme kjole tænker du måske… Men er din datter ikke fra 2016? Ammer du stadig? Nej det gør jeg ikke, men fra den 20. juli 2018 gør jeg det igen. Hehe det nemlig rigtig jeg er gravid igen og denne gang lykkedes det os selv at skabe dette lille mirakel. Og endnu engang ønsker vi ikke at vide kønnet på det lille mirakel.

Kjolen håber jeg så på engang, forhåbentligt inden den 20. juli 2018, bliver færdig. Vi får se.

Mønstret er et digitalt mønster, som jeg har købt, via hjemmesiden TILLY AND THE BUTTONS og det er dette mønster jeg har givet mig i kast med. Indtil videre lover det til at blive godt nok for et første forsøg at være. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...