10. okt. 2016

Hækle nålen gløder for at blive færdig

English text is in cursive and bold
----
Min elskede clover hækle nål 3mm gløder i disse dage for at nå færdig med et baby tæppe, men når det nu nok, der jo lææænge til jeg skal føde... eller nårh nej det er der faktisk ikke... Ih hvor jeg glæder mig. 

Jeg vil lige give jer en lille forsmag på tæppet, det er en variation af oldemorfirkanten, og det er super nemt at gå til og når du først har lavet et par stykker så sidder opskriften fast i knolden og man kan sidde og lave dem i blinde. Okay her kommer en pinlig hemmelighed, den bliver melle os to ikke? En aften kæresten og jeg sad og så film, jeg svingende med hækle nålen, falder jeg i søvn, kæresten griner højlydt og siger, du hækler i søvne... Men var nu lidt stolt havde hæklet 4 luftmasker i søvne, som også var det næste jeg skulle i mønstret. He he så det vidst tid til en pause.

Du finder mønstret HER

My beloved clover crochet needle 3mm is on fire these days, trying to finish a baby blanket, but I'm gonna make it, I'm not going into labour until November 5th, plenty off time or is it?? I hardly can't wait for the baby to arrive.

I'll just give you a little prewiev of the baby blanket, it is a variation of the granny square, and it's a super easy pattern and once you've made a few granny squares the pattern gets stuck inside your head, and you could do one blindfolded. Okay heres an embarrassing secret, we'll just keep it between the two of us, right? One evening my boyfriend and I were watching a movie, I'm hard at work with my crochet needle fall asleep, my boyfriend starts laughing loudly and says you are crocheting in your sleep ... but I was a little proud off myself I had crocheted 4 ch in my sleep, which was also the next step I was going to do in the pattern.

You can find the pattern HERE





2 kommentarer:

  1. Så smukt det bliver :-)
    Gid jeg var god til at hækle.
    Ønsker dig en skøn dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, er også glad for at have lært det... Men havde i starten svært ved at fange teknikken. Da ti øren ligesom faldt kørte det ellers bare der ud af :)
      Håber du får nogle gode dage og en skøn weekend :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...