2. sep. 2015

Be Strong

(for english text scroll down beneath the pic.)
-----------------------------------------------------------------------------------------
En ny side til min gelli journal, selve baggrunden var et gelli print jeg ikke syntes specielt godt om... Men besluttede dog at bruges skulle det, så da jeg så citatet (som også er skrevet på siden) på nettet en aften, vidste jeg med det samme at det var lige præcis dette gelli print der skulle danne baggrund for det.

Det er med vilje at selve pigen er tegnet sådan lidt udvasket.
Hvis jeg i en periode synes tingene alt ting bare går galt, ja så føler jeg mig ikke helt skarp. Giver det mening? Altså sådan lidt udvasket... Lidt følelsen af bare at falde i et med baggrunden.
Ellers har jeg brugt billig akrylmaling, gelatos, sort posca og en 03 Pigma Micron pen






And Now in English
A new page for my Gelli Journal, the background was made with my Gelli plate, I didn't especially like ... But however I decided to keep it, so when I saw the quote (which is also written on the page) on the web one night, I immediately knew that it was this Gelli print that would form the background for the quote.

It is purposely the girl is drawn in very muted colors.
When I'm sad and feeling down, I kinda feel like I could blend into the background, hope it make sense?!
Otherwise, I used cheap acrylic paint, gelatos, black Posca pen and a 03 Pigma Micron pen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...