26. jul. 2015

Another Blogging Movie!


Jeg blev spurgt på facebook om ikke jeg ville lave en video der viste hvordan jeg havde malet min rose, som jeg viste i forrige indlæg

Dette rose kort


Og jov det vil jeg selvfølgelig gerne.
Så mig på den igen, og lave endnu et rose kort (hvilket jeg ikke havde noget imod) er nok blevet lidt bidt af det... Har endda ønsket mig billige vandbaserede tusser til min fødselsdag i næste måned :) Skal lige prøve flere mærker af... Synes farveudvalget i pakken fra Tiger var for lille... Flere farver tak :)

Denne gang bleve rosen kraftigere i farven, det er svært at ramme den samme farve skala fandt jeg ud af, men er stadig glad og tilfreds :) Heldigvis ikke? hehe


Materiale Liste - Supplies
Billige tusser fra Tiger (se billede af dem i forrige indlæg - cheap water-based markers 
Akvarelpapir fra Tiger - Watercolorpaper
Embossing buddy fra EK Success
White Embossing powder from Ranger
VersaMark ink pad
AlteNew Sketchy Rose stamp set
Heat tool
thin brush
Vand fra vandhanen - tap water


And Now in English
I was asked on Facebook if I would mind making a video that showed how I had painted my rose, the card I showed in my previous post. The card you see in the first pic.

And sure I would.
So I made another rose card (which I did not mind) I can't seem to stop making them... Have even asked for cheap water-based markers for my birthday next month :) I would so love to try several brands just to see the difference... 

This time the roses colors were more intense than the last one I made. It´s difficult to produce the same color scale, but I´m still happy and satisfied with the result :) Luckily enough, right? LOL


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...