20. mar. 2015

Livet ville være trist uden veninder


Jeg har de bedste veninder i verden.

I sidste uge havde jeg en masse brok jeg skulle af med, brok, frustrationer og varm luft om alt og ingenting, men samtidig en masse dejlige og glade ting at snakke om. Det gik udover en veninde jeg ikke har set gennem lang tid, og uden at mukke over mit brok og uden at begynde at finde mulige løsninger, men bare at lytte, komme med input og give mig ret (nogen gange er det det der skal til, at folk giver en ret, måske også selvom man ikke helt har det, men det kommer man jo heldigvis selv frem til, når man lander på jorden igen) og lade mig komme ned på jorden igen, sådan var hun der for mig.

Henover weekenden skete der yderligere ting, som satte det positive humør på stand by og en tur i kuldkælderen var nødvendig. Igen gik det udover før nævnte veninde i en kort sms... Håber ikke jeg ødelagde hendes dag?!

Tirsdag skulle vi så mødes til hækle og strikke klub på vores bibliotek, og jeg ankom først (hehe som sædvanlig) overvejede faktisk at smutte ud af døren lige så diskret da jeg kom ind og så hun ikke var der, men valgte at blive. Det endte også med at være hygsomt. Men da hun så kom ind af døren har hun en spand med en buket i. Hun rækker mig spanden og stor smilende siger "Jeg syntes du trængte til en blomst" Nøj hvor blev jeg forlegen, men nu hver gang jeg går forbi buketten, ja så kan jeg da ikke lade være med og smile og tænke "det er ikke så skidt, at det ikke er godt for noget"






And Now in English
I have the best friends in the world.

Last week I had a lot of negativityI needed to get rid of, frustrations and hot air about everything and nothing, but also a lot of nice and happy things to talk about. I was spending time with a friend I have not seen for a long time, and she just lisentend without starting to find possible solutions, but just listened, provide input and and agreed with me (sometimes that is all it takes, people agreeing with you, even if you do not quite are, but Fortunately you will realize it all on your one) so she was there for me.

Over the weekend there was another thing that put my positive mood on stand-by. I wrote my friend a short text message complaining about it ... Hope I did not ruined her day ?!

Tuesday we would meet again in our crocheting and knitting club at the library, and I arrived first (lol as usual) was actually considering slipping out the door just as discreet as I came in when I saw she was not there, but chose to stay. It also ended up being a good day. But when she came in the door, she had a bucket with a bouquet in. She hands me the bucket and with a big smile said "I thought you needed a flower" I was so embarrassed, but now every time I see the bouquet, I can not help smile and think "it's not so bad that it is not good for anything"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...