3. mar. 2015

Jeg har en pose til dig

Det var hvad min ældste, ikke af alder men af venskab, veninde sagde til mig, da vi snakkede sammen nogen dage før kæresten og jeg skulle ud og besøge hende og hendes forlovede. Hun mente ikke hun ville komme til at bruge det garn som var i denne pose. Jeg takkede da straks ja og smilede stort. Her er det så at forventning og virkelighed falder fra hinanden, når hun siger pose, tænker jeg i bedste fald en indkøbspose. Hun mente en sæk! En hel sæk! Hvad skete der lige der. Blev da gladeligt overrasket og har allerede nogle få projekter i tankerne. YAY!!!

Er dette en sæk eller en pose??


En stor STOR tak Mols 

Efterfølgende havde hun så fødselsdag og jeg skyndte mig at makke et kort sammen og sende til hende. Det gik lidt stærkt men synes nu selv godt om det. Hvilket hun heldigvis også gjorde.



Ballonen har jeg lagt skygger ind ved hjælp af en distress mark (Worn Lipstick)


And Now in English
A few days before my boyfriend and I had to go visit a friend and her fiance, she wrote me a massage telling me she had som yarn I could have. She did not think she would get around to use it. I Was then pleasantly surprised when I saw the size of this bag, and I already have a few projects in mind. YAY !!!

The card is a birthday card I had made for her :)


Materialer brugt til kortet / Supplies used for the card
Paper Smooches Chubby Chums
Stampendous For Him
Distress Markers: Worn Lipstick, Vintage Photo, Tea Dye, Walnut stain, Spun Sugar
Memento Dye Ink Tuxedo Black
Rulleøjen / googly eyes
Ranger Glossy Accents
VersaMark Watermark Ink Pad
Dobbeltklæbende tape / Double Sided Tape 9mm
Stampendous Embossing Powder Detail Black
Hvid Karton / White Cardstock
EK Success Embossing Tool
Broderi tråd / embroidery thread
Skum tape / Foam Tape
Hero Arts Life of The Party 6x6 paper pad

2 kommentarer:

  1. Ja jeg ville jo nok også kalde det en sæk....men det kan jo være hun selv blev overrasket over mængden hun faktisk havde i gemmerne :-) Lækkert og spændende med projekter der springer ud af materialerne og ikke materialerne der bliver købt til projektet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :D Hun fastholder det er en pose, og fortalte videre at hendes mor havde fået en ligende. For mig er det en sæk fyldt med herligheder og kærlighed i det hun har tænkt på mig.

      Jeg elsker de projekter hvor man får nogle materialer og derudaf skal lave noget, det giver lidt større udfordring end hvis man købte materialerne til ens projekt :D SÅ glæder mig også :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...