29. mar. 2015

Helt ude i rummet

I fredags (27/3-15) havde kæresten fødselsdag, og for en gang skyld havde jeg lavet et kort specielt til ham, ja det er noget der ikke sker særlig tit. Men følte mig inspireret af vores fælles yndlingsserie "The Big Bang Theory" og dens intro, hvor man ser billeder af universet, rum billeder... Stjerne, mørke farver gasser der eksplodere i dejlige farver. Håber det giver mening, det gør det i mit hoved hehe. Så jeg tænkte at det ville jeg prøve at genskabe... Først forsøgte jeg mig med Distress Ink og sikke en katastrofe, det var ikke lige det medium jeg skulle bruge i hvert fald, så jeg kastede mig over Akryl maling, almindelig billig akryl maling og yay en success jeg synes det blev. Er vildt glad for resultatet.

Lille historie fra i fredags, jeg havde allieret mig med en veninde fra Aalborg, og aftalt at vi havde snakket sammen og aftalt at De kom og spiste aftensmad på kærestens fødselsdag, så det var hvad han troede... Men muhaha nikke nikke nej det var ikke hvad der skete, jeg havde kunnet mærke at vi bare trængte til en stille og rolige bare os aften, med afslutning på sofaen og en film i tossekassen. Så jeg reseverede bord på en restaurant og hemmeligholdte det for ham. I kortet havde jeg ønsket ham tillykke med fødselsdagen osv + et ps "hvor der stod, dine gæster kommer forresten ikke i aften, men jeg har planlagt en lille overraskelse til dig, så håber du er klar til at køre kl. 18:10"

Han blev glad for overraskelsen og vi havde en hyggelig aften.

Men nu vil jeg lade jer være dommer af kortet jeg fik lavet. Håber I kan lide det.



Jep der er "glas" i det lille rumskib. - As you can see the space ship has glass in it



And Now in English
Friday was my boyfriends birthday, and I made him this card, I don´t really make cards for him, I don't know why, I just don't. But the inspiration for the card is the popular serie The Big Bang Theory, we just love that show. My boyfriend liked the card, do you??

So he thought that a couple we know, that lives 1 hour away from where we live, were coming for dinner, and to wish him a happy birthday, but HAHAHA they didn't it was all a set up, I had made plans for just the two of us to go out for dinner. He really liked the surprise, because he had had a very stressful week.


Materialer brugt / Supplies used
Hvid karton / White cardstock
Akryl maling / Acrylic paint
- Lys blå - Light Blue
- Mørke blå - Dark Blue
- Hvid - White
- Sort - Black
- Lilla - Purple
- Gul - Yellow
Faber-Castell Mix & Match Art Grip Color Pencils
Paper Smooches Stamp set: Space Cadet
Memento Dye Ink in Tuxedo Black + Marker
Zig 2 way Glue Pen
Clear laser film
Mini Rhinestones in gold
Foam Tape
Ranger Glossy Accents
Ek success powder tool
VersaMark Watermark Stamp Pad
White Embossing powder

4 kommentarer:

  1. Super flot kort, jeg er bare vild med alt det du laver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hav, 1000 tak skal du have, smiler stort, en dejlig start på dagen :)

      Slet
  2. Sikke et ualmindeligt flot kort!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie, 1000 tak for de søde ord :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...