8. feb. 2015

Toilet joke, bolig messe og avocadoer

Jep, det er hvad weekenden gik med.

Fredag aften blev jeg udsat for en toilet joke af kæresten.

Lørdag var vi sammen med 2 venner på bolig messe i Aarhus.

Lørdag aften, besluttede kæresten sig for at forsøge sig med og gro advocado planter, noget jeg ellers selv gar truet med at forsøge mig med, men endnu ikke er kommet til det.

Fredag aften
Som så mange aftner skulle jeg på toilet, efter at have drukket 2 store krus te, ikke besynderligt i sig selv, da jeg rakte ud efter toiletpapir, synes jeg godt nok rullen så lidt besynderlig ud, og ja det var der jo en grund til. 

[Beklager denne afbrydelse, her kommer lige en service information, denne joke vil du være uforstående overfor medmindre du har set gyser filmene SAW]

Tænkte så ikke videre over det, indtil dette syn mødte mig, må indrømme det gav et lille sæt i mig, før smilebåndet gjorde sit indtog. hehe. Hvad kan jeg sige, "hævnen" er sød, skal bare lige komme på en først. Og han er da ikke særlig behagelig at se på når man sådan bliver taget med bukserne nede...



Lørdag
Boligmesse, vi afsted sammen med 2 venner, en veninde Milla og en kammerat Michael. Vi havde fået fat i 2 af de der gratis vip billetter... Så i indgangen at havde det ikke været for dem, ville billetprisen være 100,- pr. mand, det ville jeg så ikke have givet hvis jeg skulle derind som betalende. Troede det var større og det var noget andet end det faktisk var. 

Men ikke desto mindre faldt vi da over nogle enkelte boder vi og så købte noget ved. 


Lørdag aften
Ja, den endte med at se sådan her ud :) Og ja der er 2 af dem :)



And Now in English

On Friday night, I was exposed to a toilet prank of my boyfriend.

Saturday we, along with 2 friends went on an food and home fair in Aarhus.


On Saturday night, my boyfriend decided to try and grow advocado plants.

On Friday night
Like so many nights I had to use the toilet, after drinking two large mugs of tea, as I reached for the toilet paper, I thought the toilet parper roll looked a little odd, and yes there was a reason for that.

[Sorry for this interruption, I just have a little service information, this joke you won´t understand unless you've seen the horror movie SAW]

Thought nothing of it, until this sight (see the 1+2 pic) met me. What can I say, "revenge" is sweet, just need to plan one first.

Saturday
Food and home fair, we went along with two friends, my friend Milla and my boyfriends buddy Michael. We got hold of two of the free vip tickets ... Thought the fair was bigger and it was something different than it actually was. we were all disappointed. (in pic. 3 you can se what I bought Tea and Cherry-Apple lemonade)

Last pic. is my boyfriends attempt to grow an advocado plant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...