24. jan. 2015

Hmm det var sku da irriterende!

Ville bare lige udskifte min "I love comments" tab ud til højre på siden, og slam bang var ALT bare galt, øæå forsvandt i alt tekst, og min baggrund, som jeg virkelig, virkelig godt kunne lide var væk. Men blinkie knappen var der stadig!

Hmm tænkte jeg det var sku da irriterende! Men jeg kunne jo bare lige skynde mig at sætte baggrunden på igen, men nej det kan jeg så ikke, for kan slet ikke komme ind på siden hvor jeg har den fra, øv. Så derfor fik hele bloggen en mindre opløftning, ny baggrund, og ny skrifttype på selve teksten, en helt anden blinkie. Indrømmer jeg kan faktisk godt lide det... Men nu tør jeg slet slet ikke røre ved mere html kode i dag. PAUSE.

Det er heller ikke fordi jeg har fået lavet det vilde kreative, og ja denne button siger egentligt meget godt hvorfor


Har fundet så mange [underdrivelse kan forekomme] hækle opskrifter jeg da bare lige må lave. Grunden til at jeg er begyndt at finde nye opskrifter er, at en i vores vennekreds, eller det vil sige parret venter deres første barn, og jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal lave til dem, og jeg finder og finder og finder og får nye ideer hele tiden. Hold nu op Ria, træk vejret, kig det igenne du indtil nu har fundet og beslut dig dog.  Hehe hænder i vejret, hvor mange kender det?

I søndags var jeg oppe ved min veninde Sanne og få lækker frokost, hvorefter vi sad og nørde hæklede, jeg nåede ikke det vilde, men hun fik lavet en af Maja Hansens hæklede dyr, uglen, færdig :) den blev virkelig sød. Jeg havde en lille start pakke med til hende og hun havde lavet Lakrids is til mig, og den smagte fuldstændig som den man kunne få hos paradis is



Onsdag kom Milla og spiste aftensmad hos mig, det var smadder hygsomt, hun havde bagt chokolade kage, og uden tvivl den pige laver simpelthen verdens bedste chokolade kage, hun havde dog ikke nok med, kunne godt have spist en bradepande af det. 

Nu er sneen da også kommet til DK hold nu op jeg fryser, elsker sne, det er så flot, men kulden kunne jeg godt være foruden, er heller ikke fan af og skulle skrabe bil ruderne fri for is



Billederne er endda fra i går og i dag ligger der 3 gange så meget sne... Øv skal også ud og rydde fortorvet... 

Så til nogle gode nyheder [for mig i hvert fald] jeg er starte i praktik og har været igang i et lille stykke tid, og jeg elsker det, så håber der måske er et job til mig, når praktikken er overstået... Fortsættelse følger på den front

Det er en børnetøjsbutik der lige er opstartet, den hedder 2hand kids, og er en der tager vare i kommission og så sælger det for kunden. Det er udelukkende mærkevare tøj der handles med, du kan se deres facebook side lige HER kunne købe mig fattig der hvis jeg havde børn, der er så meget virkelig dejligt børnetøj, legetøj, udstyr, sko og meget meget mere.  





And Now in English
Just wanted to change my "I love comments" tab to the right of the page, and slam bang everything went wrong, our danish letters øæå disappeared in all my blog posts, and my background that I really, really liked was gone. But the button was still there!
Hmm, I thought how annoying! But I could just install the background again, but no, can´t enter the site where I got it from. So that means new background and new font on the text itself, a completely different blinkie. But I actually like it...

I haven´t been creative in a while, and yes the first pic shows very well why.

Last Sunday I was up at my friend Sannes and she made a delicious lunch, after which we sat and crocheted , I did not make a lot, but she made one an owl, it was really sweet. I had a small crochet starter pack for her and she had made Licorice ice cream for me, YUM!!!
Wednesday Milla came here and ate dinner with me, it was really niceto see her again, she had baked a chocolate cake, and no doubt the girl simply makes the world's best chocolate cake, she did not bring enough though, could have eaten a whole pan of it.

It´s freezing cold because of the snow here in DK, I love the snow, it's so beautiful, but the cold, I could do without, and i´m not a fan of the car windows being covered in ice.
The images are from yesterday and today there is three times as much snow ... I have to clear the sidewalk later damn ...

Then some good news [for me at least] I got myself an internship 
It is a children's clothing store it´s just started, and it is called 2hand kids, the store takes goods on commission and then sells it. You can see their facebook page right HERE  I could buy myself poor if I had children, there is so much really nice clothes, toys, equipment, shoes and much more.

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor dejligt, tillykke med praktikken!
    Her i Kbh sneede det lidt i går, men det er allerede væk, øv.

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK :) yay, det er så dejligt endeligt igen og være i gang, håber det munder ud i et job med tiden, indtil videre går praktikken til slut april. Pt. er vi ved og opbyggen en webshop, hvor lageret er den butik jeg er i praktik i. Så håber når den er oppe at køre at det giver penge til en fastansættelse.

      Skal jeg ikke lige sende en pakke sne til jer med gls?? ;)

      Slet
  2. Jo! Vil meget gerne have en STOR pakke sne, det er så hyggeligt og der bliver også lidt lysere udenfor.
    Håber meget at din praktik munder ud i et job. Jeg er førtidspensionist og savner især at komme ud og få nogle nye indtryk, men helbreddet er desværre ikke til et job.
    Hav en dejlig uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror det må blive en mindre kasse, sneen her er på retur og det går pænt stærkt. Der var omkring 15 cm sne på vores terrasse i går, og den er næsten tømt for sne nu.

      Jeg blev tilkendt fleksbevilling sidste år, og er rigtig glad for det. Egen læge mente dog det bedste ville være en førtidspension... Men er rigtig glad for at komme ud og møde nye mennesker og få, som du siger, nye indtryk. Så, så længe helbreddet tillader det vil jeg gerne arbejde. :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...