12. jan. 2015

Dét der skete var

Har ikke fortalt jer det endnu,
men her kommer det.

Jeg deltager tit, nogen gange og så i perioder aldrig i Give Aways eller konkurrencer,
mit svar til hvorfor dog ikke, er som så mange andre "jeg vinder alligevel aldrig" 
Det passer jo ikke helt, har vundet et par gange, og ja Nytårs aften vandt jeg faktisk noget jeg lige stod og manglede.

Jeg deltog i en nytårs konkurrence hos Unni´s Strygestof på facebook.
Du får lige nogle ideer om hvor meget forskelligt stryge stof hun egentligt har

22 Alm.

5 Neon

3 Metalic

7 Glimmer

3 Sparkel

10 Velour

1 Reflex

1 Selvlysende

Priserne afhænger af den str. du ønsker, hun har angivet nogle priser på 2 forskellige str. under hver farve, men er sikker på du sagtens kan bestille i andre str., og en pris der så passer der til. Unni er også meget hjælpsom i gruppen, og ja man endda købe motiver der allerede er skåret ud :)

Det sjove, synes jeg, er at jeg tilfældigt så konkurrencen den 30/12 fordi jeg var inde og se hvilke jeg skulle have bestilt til et kommende projekt jeg har, vandt man ville man få lov at vælge materialer for 100,- (hendes priser er virkelig små) Så tænkte at jeg skulle da være med :) og heldigvis for mig blev vinderen


!!!YAY!!!

Nå men vil du ikke se hvad jeg valgte?? 
Synes selv jeg fik utroligt meget for pengene


Her er den samlede gevinst så, 3 sorte ark, 3 i alm. farve, 1 sparkel og 3 glimmer


Prøv lige at se hvor lækre disse glimmer ark og dette sparkel ark er :) 
Er VILD med dem, og glæder mig til at prøve at bruge dem.


And now in English

Have not told you yet,
but here goes.

New Year's Eve, I won something I was thinking of buying, for a future project

I attended a New Year's giveaway at Unni's Strygestof on facebook.
She has a lot of different heat transfer vinyl for sale in her facebook group

The funny thing is, I think, is that I randomly saw giveaway on 30/12 because I was wisiting the site to decide what I would buy for a future project. The winner would get a gift card to buy heat transfer vinyl. I then selected to participate in her giveaway and luckily for me I was the winner, you can on the pictures see what I chose to buy :) I can not wait to try it out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...