15. dec. 2014

9 dage tilbage

For der er bare 9 dage tilbage til det er juleaften.
Kan du huske Trolderiks julekalender, fra tilbage i 1990érne??

"den lød noget ala ~ Jeg kan en kalendersang, den synger jeg på hver gang, .... .... ... for der er bare 9 dage tilbage til det er juleaften, ja der er bare 9 dage tilbage til det er juleaften"

En veninde var/er ved og rydde ud i hendes gemakker, og der fremtryllede hun nemlig et Trolderik ludospil.

Derfor jeg lige kom på den tanke.
Måtte da også lige et smut ned af memory lane, og ih sikke en tur.

Nu til dag 4 i min lille 12 days of christmas serie... 
Kortet er inspireret af ... ømh ja... det er faktisk et godt spørgsmål, tror faktisk jeg lavede kortet efter en telefon samtale med min Far, så måske han er inspirationen til kortet?! 

Vil dog sige jeg ikke er helt tilfreds med hvordan mit Wellum sidder fast på kortet, det tog lidt overhånd med limen, hvilket så resulterede i at man nu kan se en lim kant rundt hvor designer papirets kant. ÆV.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...