15. dec. 2014

8 dage tilbage

til det er juleaften

Trolderik humøret fortsætter, hehe

Aftensmaden stod heldigvis på rester i går, jeg var simpelthen så udkørt at jeg absolut intet orkede, så det var så nemt som det kunne være. hehe.

Kortet i dag er inspireret af, faktisk 2 personer, den ene min dejlige kæreste og den anden min veninde Strimmel, eller nok rettere hendes bror, ikke at jeg kender ham, men ved han er jæger hvilket min kæreste også er... Så temaet for dette julekort må være jæger - jagt - skoven...

Giver det mening??
I mit lille univers gør det. :)

Egentligt er der jo ikke ret meget nyt at fortælle, eller nå jov, tog lige mig selv i at være noget bagefter i går, stod og kiggede på de indpakkede gaver til juleaften, og havde denne nagen tanken om at der ligesom manglede et eller andet, kunne bare ikke komme på hvad det var, før flere timer senre... Kunne jo være en idé at sætte til og fram mærkater på dem, så andre end lige jeg ved hvem de er til ;) hehe

Heldigvis er der jo tid endnu til at kunne nå at lave et par stykker 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...