19. dec. 2014

5 dage tilbage

Nøj jeg hyggede mig i går.
Mødtes med min skønne, skønne veninde Charlotte inde i byen, hvor hun annoncerede at hun havde bestilt bord på en af byens restauranter, og hun betalte maden, det var min fødselsdags gave. Så vi fik mongolian barbecue spis hvad du kan for et bestemt beløb, og det kan godt være jeg er lille, men var altså nød til at gå 5 gange + dessert. Der var bare alt for meget at vælge i mellem, der var frisk sushi man kunne se de stod og lavede, sådan mad som man får når man køber en kina boks, mongolian barbecue, frisk og syltet frugt, supper, salat... Kan vist ikke engang huske det hele.

På turen hjem var min mave simpelthen så udspilet at jeg næsten ikke kunne trække vejret, men det hele var bare perfekt og især selskabet. Hun er den af mine veninder jeg deler samme humor med, og lige så fjollet som mig, vi kan sagtens finde på at begynde at danse nogle trin, hvis der i en butik lige kommer en god sang i højtalerne.

Hun havde også 1, nej 7 julegaver med til mig, som alle var pakket pænt ind og nummeret og så kunne jeg ellers få lov at sidde til skue for alle mennesker og pakke dem op hehe, der var endda en mand der kom hen og klappede mig på skulderen og sagde "nååååå...." mens et kæmpe smil bredte sig i ansigtet på ham, hehe. Kunne ikke lade være med at slå en latter op.

I dag står den så på de sidste juleforberedelser, kæresten er hjemme og har ferie fra nu til .... øh det var faktisk et godt spørgsmål, jeg gætter på efter nytår. SÅ håber der i dag kommer et kæmpe juletræ til at stå i stuen. Ælsker duften af gran.

Hov fik faktisk købt en 3m lang juledug :D Så yay for det.

Dagens julekort,
Inspirationen kom af det blå stykke, sandhenden er at det faktisk bare lå på skrivebordet, efterladt fra et andet projekt. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...