21. dec. 2014

3 dage tilbage

Í går var jeg så ude og få brunch i Aarhus på Globen, det er ren lukusus for mig at kunne tage ud og få brunch, da det ikke er noget der sker særligt tit. Maden var god og selskabet rigtig dejligt.

Bagefter vandrede vi tilbage mod Bruuns galleri i snegler tempo, og skulle jo se på alle de travle julemennesker og nyde at vi faktisk var og er færdige med at handle ind til juleaften, så det vi fik købt var egentlig bare hvad vi stod og manglede, fx sokker og elefanttråd hehe gæt hvilken af disse to der var min vare.

Efterfølgende som afslutning var vi på Starbucks, jeg eeeeelsker starbucks (dog ikke priserne) men uha. Kan ikke rigtig beskrive det, det er den ultimative luksus for mig tror jeg. Ja der skal ikke meget til. hehe. Det hele var en skøn skøn dag. Turen hjem var dog laaaang, eller det syntes jeg i hvert fald, kunne mærke jeg var træt og en begyndende hovedpine meldte sig. ØV!!!

Slog et smut forbi vores lokale Maxi Zoo for at tømme kattenes adventssokker, så der i dag kunne være plads til en lille ny ting. Lækker tradition.
Derfra var turen på 5 minutter ekstrem lang, hovedepinen var trådt i sin fulde kraft, og jeg havde ondt i hele kroppen. Fik hvilet på sofaen, spist aftensmad kl 20. Gik i seng kl 21 for havde det simpelthen så dårligt. Tror jeg har det bedre i dag, men tager den nu stille og rolig.

Dagens kort.
Denne sne scene er faktisk lave med en gammel Martha Stewart Punch, i tankerne havde jeg begyndende juleaften og nyfalden sne. Er vild med resultatet, ville dog ønske jeg havde flere danske tekst stempler, ala dem man kan købe som er på engelsk.
Ikke at jeg har noget imod engelsk, men nu bor vi jo i Danmark :)

Billedet er lånt fra ebay





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...