12. dec. 2014

12 dage tilbage

Og så det juleaften
Iiiiih hvor jeg glæder mig
Ikke mindst fordi det er os der ligger hus til juleaften men også fordi en bestemt person får den største hjemmelavede gave jeg nogensinde (og nok ALDRIG igen) kommer til at lave
nemlig det tunesisk hæklede tæppe, som jeg nu er sikker på jeg når at få færdig inden juleaften

Men de sidste dage her op til jule aften, vil jeg hver dag vise et nyt julekort her på bloggen. 

De fik hurtig ben at gå på, for væk var pludselig 10 af dem.
Så til mig selv har jeg kun to tilbage, så hvis jeg selv skal nå at sende nogen skal jeg til og i gang med og lave flere da den 19 er sidste dag man kan sende julekort og med sikkerhed vide at de når frem inden juleaften.

Tror måske jeg lader være med og sende julekort i år :)

Dette 1. julekort
Har jeg valgt at ekspimentere med mine stempler, eller det rensdyr stempel, egentligt er det et stempel med mule, øjne og smily mund, men kunne godt tænke mig at have haft stemplet bagfra, så måtte jo ekspementer lidt og synes nu det er lykkedes mig meget godt, hvad synes du??



Man kan ikke rigtig se det, men selve kortet har jeg heat embosset med snefnug og clear embossing pulver :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...