20. nov. 2014

Pastel glitrende fødselar

Som var den 18 november... Men Post Danmark og jeg var altså ikke enige om at hun skulle have kortet den dag. Til trods for man var lovet at det nok skulle være fremme der...
Men i dag har hun så fået det, og yay hun kunne lide det :) Håber jeg ;)

Men hvem var denne pastel glitrende fødselar så??

Det er så Absolut min veninde Bjørg a.k.a Strimmel.
Yndlings farverne er pastel,
Glimmer er ikke kun til brug når det er jul
Jeg ved at hun foretrækker creme farvede kort fremfor hvide kort...
og hun har fødselsdag i dag... 

25 år
STORT tillykke vense

Hmmm.... da jeg blev 25, ja puha, hvad lavede jeg der??

Mine forældre og min familie var samlet hjemme hos mine forældre hvor der blev spist frokost i haven, og jeg blev fejret med maner. Kan huske min bror og hans familie havde sådan et bombe rør med, som de fyred af i haven, og der var en eksplosion af flag og glimmer. 

Herefter var min far så sød og kører mig hjem til mig selv, min tante var også med i bilen, vi boede i samme by. Så hurtig i bad og sætter frem til fest. Samlede venner og veninder og ja jeg gik vist ikke ædru i seng, kan huske noget med en by tur, og veninder, en rullekebab og at jeg så vågnede op ude i mit badekar... Lad være med og spørge. Heldigvis er jeg ikke en af dem der vågner med tømmermænd dagen derpå, jeg er bare træt, som i virkelig træt, men ingen hovedpine eller noget i den dur. Så jeg fik gjort hovedrent i hele lejligheden, handlet ind og tilbragt eftermiddagen på sofaen med dyne, og amerikanske serier.

Det var også året hvor jeg begyndte at komme sammen med kæresten, og vi har nu været sammen i 7 år og 14 dage... WOW, følte mig lige gammel der. 

Men, men, men nu er det jo ikke min 25 års fødselsdag i dag, det er Strimmels fødselsdag.
Ven, jeg håber du får en lige så dejlig fantastisk dag som jeg havde det.

Håber du kunne lide kortet.




Materialer
Creme farvet karton
Wellum
Glimmer papir (hjertet bag tallet 25)
VersaMark
Artemio Ivory Embossing Powder (3 lag)
Lawn Fawn Louie´s 123s Dies
Cheery Lynn Designs Two Hearts Die
Avery Elle Bright Days Stempel Sæt
Hero Arts Shadow Ink - Soft Blossom 
2 forskellige str. palietter


3D skum puder
Glossy Accents fra Ranger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...