29. okt. 2014

Klamme fingre, Thomas Warberg og en tur i biffen

Eller, nu ved jeg jo ikke om Thomas Warberg har klamme fingre.
Men jeg ved at opskriften på klamme fingre var et hit til en lille halloween komsammen.

Den aften startede med at vi var i musik huset og se Thomas Warbergs show, havde fået en billet i fødselsdags gave af en veninde. Det var virkelig sjovt. 

Billedet er lånt HER

Jep lånte billedet på BTs hjemmeside, men det var fordi dem jeg selv tog blev virkelig ringe... Som i virkelig, virkelig ringe.

Efter showet kørte vi ud og fik noget aftensmad. Man bliver skisme sulten af at grine så meget.
Derefter gik turen hjem til en veninde, og der havde jeg bagt klamme fingre, det er jo Halloween




Opskriften på dem har jeg fra hjemmesiden Mit Familieliv og klikker du på linket kommer du direkte til hjemmesiden. De smagte okay, nok mere noget børn ville synes var sjov, men et hit var de. Nok mest på grund af udseendet hehe, klamme synes jeg i hvert fald de er. Dog brugte jeg jordbærsyltetøj og lakridspulver i stedet for Hindbær syltetøj og kakaopulver. 
Tænker at hvis jeg vil lave dem igen engang, så tror jeg, jeg vil bruge en opskrift på vanilje kranse istedet for (skriver jeg uden at vide om det egentligt er den samme opskrift, har aldrig lavet vanilje kranse)

Nå videre... Mandag aften spurgte kæresten om vi ikke skulle tage ind og se Fasandræberen (han har læst alle bøgerne i serien, det har jeg ikke, jeg ventede på filmen) det siger man da ikke nej til ... Så vi fik bestilt billetter og afsted gik det.



Det var nu altså en god film... Kender du det at nogen film bare skal ses i biografen?? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...