8. sep. 2014

På den igen, igen

Det er blevet video tid endnu engang.

I fredags var vi til kærestens svigerindes 40 års fødselsdag, så der skulle jo bruges et kort. Så tændte for video kameraet og det blev så baggrund for denne video.

Så tillykke (endnu) engang med de 40år

Til at starte med så kortet således ud med nogle die cuts, embossing teknik og de hjemmelavede brads (som jeg her brugte som enamel dots, hvis du kender dem), og det gjorde det satdigt da jeg havde færdig redigeret videoen, men efter at have kigget på det et par dage, syntes jeg det manglede et eller andet så tog kort med ind i krea-værkstedet igen, og satte også nogle palietter på bare lige for at give det en lille smule bling...


Så kortet endte med at se således ud


Men som lovet kommer der her en materiale liste over tingene jeg har anvendt.
Jeg har valgt ikke at linke til de steder hvor jeg har købt mine materialer. 

Hvidt karton
Lawn Fawn designer blok "Bright Side"
Lawn Fawn Die: "Louie´s 123"
Versa Mark Ink
Clear Embossing powder fra Ranger
Varmepistol
Xyron Create-a-sticker maskine
6mm dobbeltklæbende tape
Glossy Accents fra Ranger
Mine egne hjemmelavede brads (brugt som enamel dots)
Tim Holtz Saks 
Stempel fra Hobby Craft "Wrinkles"
Akryl blok fra Fiskars
Stick it! Mini Glue Dots
Memento Tuxedo Black stempel pude
Et lim viskelæder

Og så til det, det hele drejer sig om, VIDEOEN :)
har du nogen spørgsmål eller andet så skriv en kommentar eller send mig en mail 

God fornøjelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...