13. sep. 2014

De glemte kort

Tror det eller lad være, jeg har fundet hele 2 box kort som jeg fuldstændigt har glemt at vise jer, det ene ældre end det andet, og det andet leveret med en omgang chili smagning. Men det kort og chili smagningen får i altså lige en anden dag.

Men det første kort ja det får du lige i dag.

Tidligere i år, var der traditionen tro unge mennesker der skulle konfirmeres. 
Og jeg var så priviligeret at få lov at lave kort til 2 af dem. 
en pige og en dreng.

Pigen, hvis kort i får at se lige om lidt, kender jeg faktisk ikke, men mine forældre gør. Så da de spurgte om jeg ikke ville lavet et box kort for dem til hende, var svaret da selvfølgelig ja. 
De havde egentligt bestilt det i lyserøde farver, men da jeg så sad og skulle lave det, ændrede jeg lidt på farveskalaen, selvfølgelig huskede jeg lige at ringe til min mor, som sagde go for it. Så farven endte ud med at være lys lilla. OG det viste sig at være farvetemaet til selve konfirmationen, hvor heldig har man da lige lov at være.

Men til kort, som hun da heldigvis kunne lide, ja så endte det med at se således ud






Er altså noget vild med de box kort, og ja de er jo så super nemme at lave... 

Det andet kort, må vente et par dage, billederne er ikke redigeret eller noget... så ja.

Kan du have en god weekend derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...