3. aug. 2014

Se min kjole..... øh nederdel?

Nyder i varmen? 
Har lige holdt en dejlige uges ferie i Danmark dejligst sammen med manden i huset. 
Vi havde egentligt besluttet os for at pakke bilen og 1..2..3 drøne mod Italien, vi elsker Italien... Men eftersom en veninde var dernede med hendes kæreste og skrev hjem om dårligt vejr og høje bølger. Faldt valget på Danmark. Og vejret har jo været pragtfuldt.

Men så i dag åbnede skyerne sig og der kom vand?! 
Hva skal man så give sig til? Jo jeg har brugt dagen på at tegne et mønster til en nederdel, så et billede på nettet og tænkte at den ville jeg gerne eje, men hvorfor så ikke lave et mønster selv og så "make do" med hvad jeg har. 

Fandt en kasse med en masse retro dynebetræk og tænkte at dem kommer jeg da aldrig til at bruge igen, så kan da lige så godt gøre dem til noget nyttigt, i stedet for de står gemt væk og bare samler støv.

Så op på hesten og i gang med at designe, men kan nu godt mærke jeg er lidt rusten og det ikke er noget jeg har givet mig i kast med længe... men pt. mangler jeg bareat lave en linning. YAY!

Og ja, mønsteret har jeg lavet af avis papir, havde ikke lige andet hehe


Har du haft regnvejrs dag? 
I så fald hvad har du lavet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...