18. jul. 2014

Quilling me softly

Det er hvad dette kort gjorde ved mig.
Men var nu beæret over at lave det, mest på grund af rosen jeg fik for selve kortet. Men også fordi min dejlige veninde Millas kæreste havde rost det kreative arbejde jeg udføre, og havde valgt at spørge MIG om jeg ville lavet et kort han skulle have med til et diamantbryllup.

Dét ville jeg da selvfølgelig gerne, og var altså lidt stolt af mig selv, at han syntes så meget om mit arbejde at han valgt at spørge mig, frem for blot at gå ud og købe et kort.

Men her er resultatet. Det skulle være noget elegant, med navn og dato på. 
Nu undre du dig måske over titlen på indlægget "quilling me softly" men det var altså hvad dette kort gjorde ved mig. Men efter og have lavet det, ja så er jeg blevet inspireret til at lave nogle andre kort i samme dur.

Men smid en kommentar, hvad synes du?

Hov vil også lige bruge indlægget til at ønske parret et forsinket tillykke med diamantbrylluppet, håber de havde en fantastisk god dag.






2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint - og SÅ elegant et kort du har lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hav,
      Tak for de søde ord :)
      Glædelig jul til dig og dine

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...