25. jun. 2014

Når nu man er blevet alene

Ej helt alene er jeg dog ikke, de to firbenede er her jo også.... og varmen er da også med til at gøre en træt
se bare den lille Ofelia her


Hun har fundet sig en kølig plads i køkkenet, hvor hun flader ud.

Alene på slottet så må man da godt gøre det lidt lækkert for en selv ikke??
Vil også lige hurtigt indskyde her at heldigvis kommer kæresten hjem igen efter en god uges tid :)

Men mens han er ude skal der kræs hygges om en selv
så længe det ikke er slik og chips i lange baner er dette her vel okay?


Friske jordbær, vanilje skyr og en dejlig latte. Mums. Dog har jeg rigtig meget lyst til is, men hvem har ikke dette i denne varme?
Men må hellere holde mig til mine jorbær og anden lækker frisk frugt som pt fylder en del i køleskabet

Jeg har en lille perle DIY til jer, det er den gode gamle Zapp is, denne er der ikke mange kalorier i så den må man gerne lave/få om og om igen.

Jeg har tidligere lavet indlægget "Jeg er Hama blevet bidt af perler" Hvis du klikker på linket, kan du på det andet billede se den lille Zapp is jeg dengang lavede. den er lille da den er lavet i mini hama.
Men nu har du, hvis du skulle have lyst, muligheden for at lave din egen, eller børnene kan give sig i kast med og producere en hel isbod, for har langt om længe fået den skriblet ned :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...