11. jun. 2014

Klappe klappe kage

Jeg har været på kagekursus sammen med en veninde for noget tid siden.
Det var super hyggeligt, vi var ude og spise sammen inden.

Snakken gik og vi lærte noget nyt. Jeg har dog før begivet mig ud i kagedekoration med det dersens fondant noget, men må nok indrømme at det nok aldrig rigtig bliver mig at arbejde med det. Helt ærligt så synes jeg ikke det smager særligt godt, men fint ser det bestemt ud. Og man kan da helt sikkert lave nogle virkelig fantastisk smukke kager.

Første gang jeg var afsted lavede jeg en gyser kage, en gyser kage tænker du nok?! Jep en gyser kage, med kranium og skelet og glimmer for alle pengene, og her er resultatet af den kage så:


Den er da lidt sjov.

Sidste gang her jeg var afsted, valgte jeg så at lave en krea kage, hvor der skulle stå "Sew Pretty"
et ordspil, når man udtaler sew lyder det jo som når man udtaler ordet so, som egentligt er det ord man skal bruge i den sætning. Dog tror jeg ikke helt vores underviser fangede ideen med det. Men det er også ligemeget, jeg havde det sjovt og morede mig lidt på mine egne vegne. hehe.



Det er altid sjovt at prøve nyt :) og nu har jeg også prøvet dette :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...