28. jun. 2014

DIY køleskabsmagneter

Dengang jeg blev konfirmeret, og vi nævner ikke hvornår det var, sagde min far til mig, i mine forældres tale til mig, at man aldrig skal glemme sit indre barn, for gør man det, bliver livet kedeligt.

Og tror han har ret i det. 
Det, og så at man skal kunne grine af sig selv, for til grin kan man altid blive.
I dag fandt jeg så mit indre barn frem, sammen med min kasse med mini hama perler og plader. Til at starte med vidste jeg egentligt ikke helt hvad jeg ville lave men endte med og lave nye køleskabsmagneter. 

Jeg har stablet en lille billede DIY sammen + jeg har tegnet mine ideer ned som perle plade mønstre, hvis nu du skulle have lyst til at finde dit indre barn frem.
Hvis du benytter dig af dette så send mig et par billeder så jeg kan se resultatet, og vise det frem her på bloggen :) Og link gerne tilbage til mig så andre kan få glæde af denne DIY og mønsterne

Først starter du med og lave de motiver som du ønsker som magneter, mine ser således ud


Da jeg havde strøget mine perleplader, limede jeg dem fast på almindelig billigt karton, med en almindelig hobbylim, der stod på flasken at den kunne bruges til de fleste typer plastik... Og at når man havde limet skulle man ligge sit projekt i pres i en halv time, tror mine lå 2 timer (lavede pandekager og nød eftermiddagen med og spise dem)


Herefter klippede jeg dem ud, og jeg gjorde mig altså ikke specielt umage, det er jo ikke bagsiden man ser hehe, klippede det til sådan at når de sidder på køleskabet så kan man ikke se der er karton bagpå


Og så var det ellers bare frem med limpistolen og lim magneterne fast bagpå


Og ja det var så det ... 1...2...3... nye magneter 



Og så får i lige mine perlemønstre også, har også lavet to talebobler uden motiv indeni hvis nu du selv sad med en super god ide, puha dette er godt nok ved og være et langt indlæg, håber du er med endnu 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...