16. maj 2014

Vi afslutter tunesisk Hækling

På 3 måder.

Jeg kender til 3 måder at afslutte sit færdige projekt, når man hakker.
Den gruppe som jeg er med i på Facebook, var der en der spurgte til hvodan man afslutter, jeg skyndte mig at makke en video sammen, og syntes da også lige at jeg ville dele den her med jer


Ellers er det ikke fordi der sker det store.
Jeg har gang i et tæppe i tunesisk hækling, men kan ikke pt vise det her da det er en gave (og så det en julegave ovenikøbte) jeg ved at modtageren, ja hun læser med her, og det skal jo være en overraskelse.

Men senere ja der får i det af se ;)

Men vi kan lige skrives ved, ikke?


2 kommentarer:

  1. Fantastisk, tak for det. Har lige købt en hakkenål, er spændt på om jeg kan finde ud af det. God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Joan,
      Håber jeg også du kan, for det er meget vanedannende at sidde og hakke derud af :)

      Hvis der er noget du i tvivl om, så spørg endeligt. Laver gerne flere videoer :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...