13. maj 2014

Der er langt imellem jeg siger hej

Ja der er rigtig lang tid i mellem jeg får sagt hej og goddag herinde.

Grunden (læs: den dårlige undskyldning) min computer afgik ved døden og jeg har først lige fået fingre i en ny, ved gud (ja, ja jeg ved godt man ikke må bruge guds navn på den måde, men det bliver bare mellem dig og mig, ikke?) hvor kom det da bag på mig, hvor meget man kommer til at savne en computer. Det er jo næsten som en ekstra arm, eller er det bare mig?

Men ikke destro mindre, er jeg tilbage, og yay for det. 
På facebook er jeg medlem af en gruppe, hvor der hækles efter diagrammer. I starten forsøgte jeg mig med almindelig hækling, men jeg syntes ikke resultatet blev særligt godt, kanterne imellem farveskiftene var altså ikke lige mig. Så jeg skiftede til Tunesisk hækling, kender du Tunesisk hækling?

Der var så en i gruppen der spurgte om hvordan man laver farveskift når man hakker (åh ja det hedder det, jeg hakker) og den greb jeg og det blev til denne lille video. 

Husk på at ønsker du at se andre videoer om emnet så send mig en mail, eller læg en kommentar til et af mine indlæg. Det er faktisk ret sjovt at sidde og lave disse små vidoer ;o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...