20. dec. 2013

Jeg har fået en pony!

I dag kommer der jo ikke nogen fredagsvideo, den var der tidligere på ugen, men, men, men som overskriften antyder, så har jeg fået mig en pony! 

Eller det vil dog sige jeg har selv skulle lave den.

Meen så slipper jeg jo også for al "besværet"... Misforstå mig nu ikke, jeg kan godt lide heste :)
Ideen var i første omgang at lave den i mini hama perler, men har så regnet mig frem til at det ville kræve 4 plader og en hulens masse perler (perler som du forresten nu kan købe i Søsterne Grene for 9,88,- pr. pose)

Men så tænkte jeg at jeg kunne brodere den
Strikke den,
hækle den... 

Nu får jeg og se hvad jeg får gjort med den lille pony

Men syntes alligevel lige at jeg ville dele mit hjemmelavede mønster med jer.
Hvis du benytter dig af mønsteret, så send mig et billede, ville elske og se hvad du får lavet :)
Så viser jeg det på bloggen og love-linker tilbage til dig i tilfælde af du har en blog, 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...