22. dec. 2013

Hvor bliver man bare glad

Når man får lov at være gæstedesigner især når det er for søde Gitte som har butikken Hobbyboden,
som både er en fysisk butik i Odder, men også en web butik.

Jeg handler primært alle mine vare hos hende, hendes kundeservice er nemlig altid i top og så har hun det jeg lige står og mangler (...hmm den sætning lyder som noget fra en reklame)

Hun har i går lagt et af mine julekort op på hendes blog, og hun har bare skrevet de sødeste ord
Syntes bestemt i skal hoppe over på hendes blog, den er bestemt et kig værd.

Du kan fatte kængurustylten og hoppe derover via linket her, som også føre dig over til det hun har skrevet om mig, så klik på teksten herunder:


Det kort som hun har lagt ud er et kort med Rudolf der hopper over jorden... 
Det ser sådan her ud, i Hobbybodens indlæg står der også hvilke materialer jeg har brugt til kortet



Er altså beæret, det er som at få en for tidlig julegave. 
Tak for muligheden for at blive vist frem Gitte.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...