3. dec. 2013

"Evigheds-Projekt"

... Som egentligt gerne måtte være færdig, den 23 december, hvilket det nok ikke er.
Lørdag aften, sent, fandt jeg en DIY på et tæppe, garnet havde jeg (nok af, har jo lidt en forkærlighed for garn), så det var bare at gå i gang.
Tæppet er et tæppe lavet i ud af romber, så det giver et grafisk udtryk. Hvor til jeg tænkte PERFEKT hjemmelavet gave til en fyr! Ikke for "fimset" og ikke for "oldemor" 

Hvis nu jeg ikke når at blive færdig med tæppet, ja så må han få en lille del af det, fx 3 af romberne syet sammen, og så må han glæde sig til resten.

Men, men, men ikke desto mindre fattede jeg min tro hæklenål nr. 3 og kan rapportere at den er rødglødende, argh måske ikke, jeg laver det jeg kan holde til og tager det som det kommer.
Men er kommet frem til hvor mange hele hele romber jeg vil have i bredden, med hele mener jeg 3 hele romber syet sammen... ja okay giver stadig ingen mening men måske, hvis du hopper over på Pernilles blog Pescno og ser hendes færdige tæppe samt DIY lige her så forstår du nok hvad det er jeg mener.

Istedet for en grå har jeg valgt en blå farve, da jeg ved det er modtagerens yndlings farve... Og det er vel bare at prøve sig frem.

Vil også lige sige at det er en super DIY for gå i gang med for begynder hækler, den er nem og lige til.



2 kommentarer:

  1. Et ambitiøst julegave projekt, må man sige :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg ved det godt, og regner heller ikke med og nå det ;) men som sagt så må han få en del af tæppet og glæde sig til resten... :)

      Er dog nået så langt at jeg nu ved bredden på tæppet og første række er næsten færdig, sååå giver ikke op uden kamp, hehe
      Kh Ria-K.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...