26. nov. 2013

Julemarked og en fødselsdag

Var hvad der skete i weekenden. 
Dog købte jeg ikke noget på julemarkedet, men det var ganske hygsomt. Eller jo jeg endte med og købe to honningkage hjerter, dem er jeg altså afhængig af når de endelig kommer frem.
Og jeg blev da overhovedt ikke skuffet, kun over at jeg ikke havde købt flere, for de smagte simpelthen som amen i kirken, nøj de var gode, de var så luftige at man skulle tro det var løgn, ja faktisk så meget at de smeltede på tungen... HURTIGT fik jeg fundet bager posen frem, og yay til mit held er det fra en bager her i Randers, det er nok ikke sidste gang jeg liiige skulle der forbi.

Fødselsdagen skete godt nok ikke i weekenden, det var den 18 november, men har jo en veninde som studere i Esbjerg og hun skulle da ikke snydes for en gave, så den sendte jeg til hende. Heldigvis blev hun da glad for gaven, der indeholdte lidt af hvert.

I får lige et close up af kortet

Det malede billede var malet med distress markers fra Tim Holtz, og det var mit første forsøg med at bruge dem som vandfarve, jeg synes selv jeg slap oki fra det. Billedet skal forestille min veninde der står ovenpå alle hendes sikkert rigtig mange studie bøger... 




I eftermiddag skal jeg være sammen med en veninde, jeg er ved og lære hende at hækle og synes faktisk det går rigtig godt... Hun har i hvert fald snart været pisket igennem alle basis maskerne... Og om ikke alt for længe er ligger der en lille bold færdig, mon ikke hendes kat får den i julegave...

Apropo julegave til dyr, jeg er medlem af poteklubben og har været nede og hænge 2 sokker op til vores katte, hver søndag i advent ligger de en gave i sokken man kan komme ned og hente, ganske gratis, forudsat man er medlem af poteklubben. Er spændt på at se hvad der dukker op til dem.

Har heller ikke fået fortalt at vi har fået ny kat i huset, helt tilbage i august. 
Vi mistede jo vores højtelskede Miss Diva i år.
Men vi fik så en ny lille tøs i huset, Ofelia... De første par måneder bestod af rigtig meget hvæsen og slåen, men nu går det som en drøm, de ligger sammen, når bassen føler for det, ellers bliver Olle puffet ned. De leger til tider sammen... Hvilket er SÅ lækkert at se. 

Nå vil videre i teksten, selvom jeg gerne ville sidde og læse med i flere blogge her til morgen, skal man jo i gang. Hav en god dag derude, vi skrives ved.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...