8. nov. 2013

Jeg hækler endnu engang på You Tube

Og denne gang drejer det sig om fastmasker (fm)

Fastmasker er den type masker jeg arbejder hyppigst med, bruger dem når jeg designer mine egne mønstre, fx. når der skal laves nye familie medlemmer til Familien Monster.
Bruger også andre masker, men fastmasker er den jeg bruger mest. De er så nemme at arbejde med. 
Men så igen, det synes jeg jo alle maskerne er.

Tror det er lidt ligesom med ens yndlings hæklenål, min er fx. nr. 3, og fastmasken er min yndlingsmaske at arbejde med. Hvorfor, ja det ved jeg egentligt ikke, er da også fan af andre, men denne er bare så lige til.

Okay, kan man snakkere mere ligegyldig snak om fastmasker end jeg lige gjorde der....??

Inde på KreaTroldens Facebook side har jeg smidt videoen op også, 
så den vej kan man også se den. Men i opslaget har jeg så spurgt om der evt. var nogen der havde en maske de kunne tænke sig en video om, og det var der sørme, der var en der var hurtig på tasterne, så hendes ønske er skrevet på listen over hækle videoer. 
Hvis du nu sidder og tænker: "jamen, jeg kunne da godt tænke mig at se hvordan man laver xxxxx masker"
Så tøv ikke med at ligge en kommentar her eller inde på facebook. 

Ellers så sker der altså ikke det vilde i mit liv. 
Det hedder stadig kommune, jobcenter, behandling og afklaring.
Vi kæmper med det hele, og føler vitterlig at vi sidder i kviksand jo mere vi rokker på os, jo mere kæmper systemet imod os. DET er SÅ frustrerende!!!

Men alt det og alt det negative vil jeg ikke belemre jer med. Det skal I nok slippe for. 
Så lad os bare hoppe direkte til dagens video.

Okay synes det er lidt underligt at når jeg vil ligge de videoer ud som jeg har på You Tube, så kan jeg ikke finde dem ved og søge på dem.... Men efter en uges tid så kan jeg godt.... Mærkeligt, i hvert fald inde i mit hoved. 



2 kommentarer:

  1. Hvis jeg dog bare havde tiden til at lære og hækle, for med de dejlige simple videoer burde det kunne lade sig gøre, selv for mig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord, jeg er glad for at de er til at forstå... Håber da du finder til at lære at hækle, selv finder jeg stor ro i at sidde og nørkle med hæklenål og garn

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...