29. nov. 2013

Jeg er i popcorns hurmør

Og her tænker jeg ikke kun på popcorn som i en hæklet popcorns maske, men også i skal-vi-ikke-bare-stene-film-i-aften-og-gnaske-popcorn-og-glemme-verden-udenfor-popcorns-humør...

Men kan jo starte med og vise jer hvordan man hækler en popcorn maske, den skulle lige vendes og drejes et par gange, før, hvad jeg selv syntes, er den bedste måde at vise den på, kom i kassen.

Dette er også den sidste hækle video i denne omgang. Men måske ikke den sidste, tænker at det kunne jo være jeg på et tidspunkt fik hæklet et eller andet med "mærkelige masker" så kunne jeg jo lave en lille video om det, eller som altid er du velkommen til at smide en kommentar med en god idé til en maske type.

Sad i går og nærstuderede avisen, og fandt frem til at der afholdes en del loppe- og/eller julemarkeder rundt om her i Randers, så tænker lidt at jeg måske vil bruge min lørdag på det... Men intet er fastlagt endnu.

God weekend til dig :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...