12. nov. 2013

Bare fordi jeg i dag skal prøve noget nyt

Har jeg valgt at dele en ny video i min lille hækle serie.

Sammen med en veninde skal jeg i eftermiddag for første gang prøve og være med i en strikke/hækle eftermiddag, på et bibliotek her i Randers (Dronningborg)
Dog har jeg ikke rigtig gang i nogen projekter, men mon ikke man kan finde et meget hurtigt ;)

Så i dag får i videoen om hvordan man laver halve stangmasker (hstm)

Så listen jeg har af masker jeg vil vise er forløbigt, og husk er der nogle masketyper du synes jeg mangler, så skriv endelig en kommentar her eller på KreaTroldens facebook side:
Luftmasker (lm) 
fastmasker (fm)
halve stangmasker (hstm)
stangmasker (stm)
dobbelte stangmasker (db-stm)
popcorn-masker

Men, lad os lige starte med en lille beskrivelse af hvordan man laver masken.
"Slå om, hent garnet gennem en maske, slå om, træk garnet gennem alle 3 løkker på hæklenålen"

Og så til videoen


Hvad med dig, hvad har du gang i af hækle projekter??



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...