31. okt. 2013

This Halloween Night

Hvis nu jeg skulle holde en halloween fest!

Så skulle det være med hele piv tøjet,
udklædning
massevis af snacks
god mad
vin
venner og veninder
pynt, udover alle grænser
gys, gru og græskar

Og det ville se nogenlunde sådan her ud, og jep sådan så det ud hjemme hos mig sidste weekend, 
og lidt endnu, hehe:

Bordpynten, de spindelvæv du kan se, dem kan du på min You Tube kanal se en video om hvordan jeg lavede dem... VILDT nemt, og har fundet ud af at de faktisk kan sidde på vinduerne uden at falde ned, og så er 3D malingen som de er lavet med billigere end vinduesmaling og efter min mening ja så ser det bedre ud end vinduesmaling.... Men det er jo en smags sag :)

Stolene

Lysekronen

Bord dekorationen

Vin og vand

Snacks bestod af brugte vatpinde og et brækkende græskar... 


Jeg havde det i hvert fald sjovt med og rende og pynte og hygge :)

HAPPY HALLOWEEN









2 kommentarer:

  1. Hvor fedt altså - holdt selv Halloweenfest sidste år, det er bare så sjovt at pynte op :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne,
      Det er super fedt, elsker at gøre noget ud af det når der skal holdes fest :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...