27. sep. 2013

Kort med tavle effekt

Et kort fra start til slut, det er hvad  jeg har at byde på i dag.
effekten, som jeg kalder for tavle effekten, er noget jeg har set rigtig mange steder rundt omkring på nettet.
Så da en dejlig veninde skulle til at studere, gav det jo god mening at afprøve lige netop denne teknik.

Dog vil jeg sige at jeg ikke selv er 100% tilfreds med selve resultatet, altså selve kortet, men så igen er man nogensinde selv helt tilfreds? 

Kortet ser således ud:
Teknikken bag er faktisk ret simpel, og det er super nemt og hurtigt at lave... 
Du kan jo se med her

Ellers skal dagen i dag, og noget af weekenden gå med syltning, har gang i den helt store agurke syltning, har en opskrift hvor man sylter over 3 dage... Besværligt har jeg mange gange fået af vide, men jeg synes nu resultatet taler for sig selv, og synes nu ikke det er besværligt. 
Rødbeder har jeg fået syltet, og godkendt af mine forældre, lækkert... 

I går lavede jeg gammeldaws æblegrød med æbler nede fra haven, ville have lidt til fryseren, så kunne man jo, når nu man var igang, lige prøve smage om det smagte... Og det gjorde det jo, så nu skal der endnu flere æbler i fryseren, for indrømmet det er en dovenmands/gæster i sidste minut dessert for mig. 

Håber du nyder de små videoer, er der noget du kunne tænke dig at se, så tøv ikke med at sende mig en mail

God weekend derude




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...