23. sep. 2013

God-mandag-morgen med bonus video

Godmorgen derude (eftermiddag, aften... hvornår du nu lige læser med)

Jeg kommer bare lige med en lille bonus video, den er i forlængelse af videoen fra i fredags. 
Hvor jeg viste hvordan du kunne farvelægge og lave embossing på samme tid. 

Nå men, ville sådan set bare lige vise at man kan anvende samme teknik sammen med sine embossing folders. For mig virker denne teknik bedst med chalk ink, men prøv dig frem, og se hvad du synes.

For mig går det pt. hurtigt med og få lavet forskellige tryk, som jeg alle regner med og bruge til mine julekort... Hvorfor være sen på den, når nu man kan være i god tid.

Husk at du er velkommen til at sende mig en mail, hvis der er noget du synes jeg skal kigge nærmere på, lave en video om, eller noget helt tredje.

God fornøjelse.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...