7. aug. 2013

31... & min veninde springer ud?!

Det sørme, det sandt og kun lidt forfærdeligt!

I mandags, og det allerede to dage siden, havde jeg fødselsdag for 31énde (er det overhovedet et ord?) gang, kan simpelthen ikke helt forstå det, synes så bestemt lige at jeg blev 25 for ikke så længe siden. 
Men er jo heller ikke den eneste her i landet, der nogen gange synes tiden går bare en smule for hurtigt.

Faktisk følelses det mere som om jeg er blevet 32, har nemlig holdt min fødselsdag ad to gange :)
Søndag havde manden og mine forældre planlagt et surprice party, just for me, SUPER hyggelig dag, men studsede da godt nok lidt da min gudmor lige pludselig stod i vores køkken med en blomst og hurtigt fik sagt:" Tillykke med fødselsdagen i morgen" og i lige i hælene på hende, mine forældre. Ikke længe efter troppede flere medlemmer af både min og mandens familie op. 

Så blev der ellers serveret hjemmelavede Chili Cheese Tops, som vi selv havde i fryseren, mens manden kørte ned i byen og hentede 15 bøf sandwiches (mmmhh med sovs) meget snaskede og nok ikke sundt på nogen områder, men det smager nu altså godt. Til kaffen havde både mor og svigermor været i omdrejninger. Svigermor med en kagekone og kransekage brød, og mor med boller, kringle og mums ja frugtsalat... Så forkælet dét blev jeg.
Sammen med mine niecer, især den ældste, genfandet jeg glæden ved sæbebobler, noget jeg ikke har prøvet længe. noget vi bruget en rum tid på, inden jeg satte dem i gang med at filte deres egen dyr.

Mandag aften var jeg ude og spise med min veninde... Man kan jo spise gratis på sin fødselsdag nogen steder. Love it. Især når man som her hos mig ikke lige altid har råd til den luksus på sygedagpenge.

Og her kommer det så, min veninde er sprunget ud, havde nu godt nok også set den komme, men alligevel, blev ski lidt stolt da jeg så det.... Altså, hun er sprunget ud som blogger. Dog er hun midt i at skulle flytte (please don´t go) til Esbjerg (?) på grund af studie, men alt sammen noget i kan læse mere om på hendes helt egen blog 

Mit Imaginatorium 

Her er jeg også sikker på at der vil komme alt kreativt flyvende fra skrivebordet, når hun først er kommet på plads, så helt sikkert en blog jeg vil anbefale jer at følge. 
Det er forresten hende der har lært mig at quille, derfra har hun fået kælenavnet Strimmel... 
Men smut helt sikkert forbi, hun skal lige lande på fødderne igen, og så er jeg sikker på der kommer gang i bloggen :)



PS: ja beklager det lange, billedløse indlæg... Kan du nu have en dejlig dag :) Vi skrives ved

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...