3. jul. 2013

Det glemte kort....

Bare lige et hurtigt indlæg her fra værkstedet... 

Jeg fandt dette billede af Diva og et kort jeg lavede i sin tid, på selve kortet står der: "Thanks Friend" og så er der den blå sommerfugl, og ja nu kommer der en overfortolkning af dette billede...
Diva elskede at jage sommerfugle, ikke at hun fangede dem, men bare at hoppe rundt efter dem, og så at der står tak ven på kortet, ja det siger vel det hele?
Kan huske at da jeg skulle tage billeder af dette kort blev hun ved med og hoppe op i vindueskarmen og sætte sig, mange af gangene noget interesseret i selve sommerfuglen, hvilket dengang var irriterende :)

JEG savner hende så frygtelig meget, og bette mis, er blevet så deprimeret, han leder og kalder og piber efter hende, og det gør så ondt at se på. Om aftenen gemmer han sig under sofaen, og bare ligger og venter. Har så ondt af ham
Har brugt formiddagen på at sidder og rydde op på computeren, da jeg falder over et kort jeg helt havde glemt, altså glemt at vise jer.

Kortet til kærestens mellemste nevø, til hans fødselsdag... 
Han ønskede sig penge til en ny racer cykel


Bare lige for at vise at der stadig er nogen her på værkstedet...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...