4. jun. 2013

Lidt banner hjælp

Som titlen lyder, ja, så kommer her, lidt banner hjælp.

For lidt tilbage spurgte min veninde mig om jeg ikke ville hjælpe hende med at lave et Amerikansk inspireret banner til hendes kærestes fødselsdag, teksten skulle selvfølgelig være "Happy Birthday" 

Og følger du med her på bloggen ja så er du nok ved og kende mig ret godt til at vide at jeg ikke siger nej. 

Så de små grå krea-celler måtte på arbejde...

"Hmmm.... Amerikansk inspireret... Hmmm... hmmm... Rød-Hvid-Blå....Flag....hmmm.... Stjerner.... Stjernebanner?.... hvide stjerner.... Tekst....rød/blå....Blå/rød...." 

Og ja sådan tænker jeg, den foreløbige sketch kom altså til at se således ud


Kragetær? Jep jeg ved det godt... Men man behøver jo ikke være god til at tegne for at være kreativ... Det kan man heldigvis være på mange måder...

Det endelige resultat fik jeg ikke liiige taget et billede af så det måtte veninde gøre efter at det var hængt op i al sin glans... Og det så sådan her ud :)


Det eneste jeg gjorde, var at give hende ideen, skære alt ud, sætte det sammen gjorde hun selv... Hun vil rigtig gerne være kreativ og jeg vil rigtig gerne vise hende at det ikke behøver at være så indviklet som jeg synes hun nogen gange gør det til ;) Sorry Friend... Men hun kom igennem det under opsyn hehe... Heldigvis på den gode måde.

Kæresten blev glad og jeg var bare glad for at jeg kunne hjælpe.
Skulle det være en anden gang.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...