6. jun. 2013

Kan ikke helt forstå det...

altså forstå at det i morgen er en uge siden jeg havde sidste arbejdsdag på mit praktiksted.

Det er lidt underligt, men endnu mere underligt er det at gå herhjemme, og ikke rigtig vide hvad man skal give sig til... Eller jo  jeg har da mange planer for hvad jeg kan give mig til, men er virkelig hurtigt faldet ind i rytmen med at det vi ikke liiiige når i dag, det tager vi i morgen. 

Heldigvis er det da godt vejr, det kan man i hvert fald ikke klage over. Så en del af tiden bliver brugt, med blade, bøger og strikketøj på terrassen, mens misserne soler sig, leger og snakker løs. Faktisk ret hyggeligt.

Nå men da jeg stoppede i fredags, var der en super sød kollega der havde en lille gave med til mig. 
Uh love presents, især når den kom fra hende, så er den med garanti hjemmelavet... 

OG det var noget af den i hvert fald... Hun er en ørn til at quille, og er vild med de blomster hun får lavet. Nu er hun så også begyndt at kombinere det med kort lavning, og det er virkelig flot.

Her er hele kassen i sin skønne herlighed, og yndlings vinen var der også... Mums, den perfekte sommeraften vin. Slik, cappuccino, ansigst behandling, lys til en aften på terreasen og lidt krea guf og hjemmelavede blomster

Det smukke kort :)



Love it!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...