20. maj 2013

Quilling med knapper

Når man giver en gave væk, synes jeg indpakningen gerne må se indbydende ud også...
Og ja ja jeg ved godt at det er hvad der er indeni der tæller, og at mange gange så bliver papiret flået af. 

Men stadigvæk, kan jeg godt lide en indbydende indpakning, sådan en kan i hvert fald få mig til at smile og glæde mig endnu mere over hvad der mon gemmer sig i gaven.

Nu er jeg jo fornyligt begyndt på det der quiiling noget, er ikke super fantastisk god til det endnu, men kan i det mindste finde ud af og lave blomster.
Så for ScrapFactory i denne måned har jeg lavet 2 blomster, som kan sættes ovenpå mindre gaver der skal gives væk, selve blomstens knop er nogle knapper i vintage look, og blev selv ret glad for resultatet.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...