4. maj 2013

Ja sådan kan det jo gå

 Det virker til at bloggen står stille, og nej det er ikke fordi jeg ligger og daser, snork bobler eller andet i den dur, ligesom Miss Diva gør det her på billedet...


Nej der er en helt anden grund til det, det er som jeg mange gange førhen har nævnt, 
den (dumme - @£€{#%&¤#) irriterende højre hånd. Den gør fortsat ondt og har gjort det siden december, lægen startede mig op i behandling med gigt medicin og en skinne til håndleddet. Sådan gik jeg i 2 måneder, hjalp det så? NEJ! så i mandags var jeg inde på ortopæd kirurgisk ambulatorium, og endte med at tage derfra med en arm der nu ser sådan ud


En arm i gips, det vanskeliggør på det groveste det at være kreativ! Især når håndleddet er bukket bagover og sidder i en virkelig ubehagelig stilling. Nu er vi en lille uges tid henne, og er smerterne aftaget? NEJ! de er blevet værre! Heldigvis skal jeg "kun" gå med armen sådan i 14 dage før de kigger på den igen. Er smerterne og hævelsen (som gik op til albuen til sidst) ikke væk, får jeg en henvisning til en gigt læge hvor jeg så skal udredes. Skønt! Endnu flere skavanker oveni hatten, håber på det bedste men frygter det værste.

Men jeg savner min hækkelnål noget så frygteligt, har ikke brugt den siden midt december, og har faktisk gang i nogle projekter som for længste skulle have været færdige


Derudover havde jeg lige fundet en ny sjov ting at begive mig udi, men det kan jeg jeg heller ikke pga. armen.
Det hele startede med at jeg en dag på arbejdet fik en gave af en dejlig kollega, en quillet fe (Yvonne hedder hun herhjemme)


Hun er så skøn og pynter så dejligt inde på kontoret. 
Men hun, Bjørg, læret mig så at quille en dag jeg var hjemme ved hende, og få jordbærsaftevand (a trip down memory lane) og nybagt brød MUMS!!! 
Hvilket endte ud i mit første projekt, var ski lidt stolt af mig selv. Og regner med at den skal pyntes i midten og smækkes ovenpå en gave der snart skal gives, det er da lidt mere fancy end gavebord med krøl ;o)


Det var lige en lille status opdatering her fra det (pt. ikke så) kreative værksted.
Kan du have en dejlig weekend.

venligst den krea-frusetret 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...