2. apr. 2013

Hvordan man kan sige tak med et fuglehus

Eller noget i den stil i hvert fald.

Er du kommet godt igennem påsken?
Jeg er, eller vi er, hyggelige dage nogle bød på afslapning, andre på gøremål og så kærestens familie på besøg i anledningen af hans fødselsdag... Men klager ikke, har nu fået stegt flæsk tre dage i træk. Nu skal jeg så heller ikke lige have det foreløbigt, kan mærke mit kolesterol strejke. 

Hvordan siger man så tak med et fuglehus?
Jo ser du, man designer et kort for ScrapFactory som ser således ud:
Jep kører stadigt i takkens ånd her.



Dette er så absolut en ny stil for mig, så det var en god udfordring. 
Men skulle jeg lave kortet igen, ville jeg nok vælge og embosse med kobber på en lysere brunt karton... Da jeg tror det vil matche selve kortet meget bedre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...