27. apr. 2013

Afsløring hemmelig penneven

Du har muligvis lagt mærke til det,
men i højre side af min blog var et billede af et bunke pakker.

Det var et initiativ som Karina (med bloggen Kreafreak) havde iværksat, en lille leg om du vil... Alle deltagende blev fordelt imellem hinanden og så skulle man så sende en pakke ud og man ville så også modtage en... Men alt dette kan du læse meget mere om på hendes blog.

Det var rigtig sjovt at deltage. Jeg skulle så sende min pakke til Emilie med bloggen Håndlavet Karma
Hvad min pakke indeholdte, ja det må du forbi Emilies BLOG for at se. Jeg håber hun blev glad.

Selv fik jeg en pakke fra Rosita med bloggen Canika Filt og Stads.

Og jeg vil lade billederne tale for sig selv:











Tak for gaverne Rosita :)

Og som I kan se her, ja så er penalhuset allerede godt i brug. Har faktisk gået den forgangne uge og ledt og ledt efter et der var stort nok til at rumme mange, som i rigtig mange Copic Markers. 


Så det var bare perfekt.













2 kommentarer:

  1. Dejligt den nåede godt frem.. Og dejligt du kunne bruge det :-).. Jeg har min gave til gode endnu, men det er jo dejligt at ha´noget at glæde sig til.. Knus..

    SvarSlet
    Svar
    1. Den nåede godt frem og blev gladeligt modtaget. Tak for gaverne, de skal nok finde nytte herhjemme...

      Håber der kommer en dejlig pakke til dig mandag morgen. Det ville jo ikke være en skidt måde at starte ens uge på.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...