9. mar. 2013

Min mors håndtaske

Det er godt nok søndag min mor har fødselsdag,
men vi var inviteret i dag, for ellers kunne svigersønnen ikke komme med.
Så som den gode svigermor man er, flyttede hun den.

Men måneder, gik jeg i gang med hendes lille have (i god tid for en gang skyld...) 

Jeg havde besluttet at lave en lille gave æske til hende, en lille håndtaske, den var faktisk ikke særlig svær at lave og rigtig billig når det kom til stykket... Såå det jo ikke så ringe endda ;)
Og det bedste, eller noget af det, er at denne gave æske kan tilpasses i størrelsen på ens projekt. 

Ned i tasken skulle der selvfølgelig også være noget, og der lavede jeg en lille note kort "ting-noget" eller hvad man nu lige skal sådan en?!
Men det er en lille bog (ja lad os kalde den for en bog med note kort i) hvor hun kan skrive en lille note til folk og rive siden ud og så gemme den, den er lavet med sådan en flap der beskytter siderne fra at blive grimme når den ligger nede i tasken...

Skal lige siges hun fik penge... Lidt kedeligt med et håndtryk og en seddel... Så noget anderledes skulle der til.

Så her er slut resultatet








Og hvor blev hun glad.
Dét er en af grundende til at jeg elsker at lave ting til folk, de er bare mere personlige synes jeg.

Kan I alle have en god weekend derude :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...