29. mar. 2013

Kender du det?


Man har gang i SÅ forfærdeligt mange projekter?

puha, er glad for at kunne afsætte en hel dag til de mange jeg har kørende lige nu... Og håber da på at kunne afslutter i hvert fald to, håber på tre, men to er nok mere realistisk. hmmm...

Ok, har gang i fx 3 forskellige lampeskærme, nogle som jeg kom på efter et besøg på Ikeas hjemmeside. For noget tid siden læste jeg et indlæg en anden blogger havde skrevet om at købe nyt, men at man lige skulle stoppe op og tænke, "Kan jeg lave det selv" desværre kan jeg ikke huske hvem der havde blogget om dette emne, og ville så forfærdeligt gerne have linket til hende HER... Så hvis du ved hvem det er så skriv endeligt en kommentar. Tak.

1, 2, 3, 4 nej 5 forskellige DIY´s puha... er dog godt i gang med en, og håber den kan komme på i næste uge...

Har også meldt mig til den hemmelige penneven "jagt" og der skal der laves lidt forskelligt, men er sikker på det bliver virkeligt sjovt at være med til, er du med?

Har også nogle kort jeg skal have lavet, skal nemlig i næste uge til min dejlige veninde Millas fødselsdag. Og min svigerinde har næsten snart fødselsdag.

Har også gang i at pifte vores natborde i soveværelset op, og bøjlerne i vores walk in closet og den amager hylde som min far lavede da han var en bette knægt, den skal også lige pudse og piftes.

Tit bliver jeg spurgt om hvordan jeg laver mine kort, hvordan finder du inspiration, hvordan gør du de forskellige ting??? Så går lidt og leger med ideen til en kort 101 ifølge kreatrolden, en how to, hvor jeg viser og deler ud af hvordan jeg gør, ikke at det er den eneste måde, men blot for at "give" videre af hvad jeg har lært gennem 14 års laven kort (ja jeg startede da jeg var 6) Men det ved jeg ikke rigtig hvad siger du? Ville du følge med?

Bliver jo helt stakåndet af al den remsen op, så tror jeg stopper her,
Men jeg elsker det jo, at have alle mine projekter
Kan du nu have en rigtig dejlig påske :)



4 kommentarer:

  1. Uh det lyder da spændende med kreatrold 101... Er selv en dør til kort og at finde inspiration så jeg ville læse med.
    Go´påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da dejligt at du syntes om det, jeg ved der er to andre også... Men det er stadig underovervejelse

      Slet
  2. Du kan dælme tro jeg kender det! Jeg undrer mig gang på gang over, at jeg ikke snart lærer at begrænse mig - er ved at indse at det nok aldrig sker:-) jeg er i gang med noget - får en ny ide - går i gang med det også.... også en ny ide....

    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har det på samme måde, men er også ved at indse at jeg nok aldrig rigtig lære at begrænse mig, men vil jeg egentligt også det?

      Er dog begyndt at skrive alle projekter ned i en bog, så glemmer jeg dem ikke og kan strege dem ud som jeg har færdiggjort, og bare det at kunne strege dem ud og se dem der er færdige, gør faktisk at jeg gør flere færdige... Men stadig er der mange at vælge imellem ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...