19. feb. 2013

Time for Tee?

Eller noget i den stil.

Tilbage i januar måned, skulle min far bruge et fødselsdags kort, til en af de kvinder som han spiller golf sammen med. 

Hmm, grøn, hvid, golf, kvinde... Var vist noget hen i retningen af det jeg tænkte, og så et lille "ja okay" men jeg kom da frem til et rimeligt resultat, hvis jeg selv må sige det.

Her er resultatet.


Og hvordan går det så med hånden?
Hmm jo, jeg er tilbage på min praktik plads (wii) er kommet igennem de piller jeg skulle (uden virkning, ØV!), fået hentet en ny pakke i dag, og har fortsat en hævet og øm hånd/arm.

Nogen derude der har prøvet at have et hævet håndled med senehindeskedebetændelse, væskedannelse og en seneknude ovenpå håndryggen? Som har nogle gode forslag til hurtig bedring? 
Har holdt den i ro, og gør det fortsat, men er træt af smerter, hævet håndled og summende fingre... GODE RÅD søges!!! HJÆLP!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...