28. feb. 2013

Det sidste fra lageret.

Så koldt her, er der hvor jeg bor


Men hørte i går i bussen, at i morgen (fredag) skal der blive hele 7 grader... Det begynder da så småt at hjælpe på det så :) 

Savner forår og sommer, og glæder mig til det ikke længere skal hedde snotnæse og kolde dage.

Hvad har jeg ellers bedrevet, jeg har været på en workshop inde på universitet hospitalet, noget med at lære sig selv og min sygdom bedre, hvordan jeg skal tackle at leve mit liv med de mange smerter og sådan.
Det var egentligt okay. Nu skal man så til en opfølgende samtale, jeg skal på onsdag.

Ellers sker der ikke så meget andet :) GLÆDER mig bare til at kunne være kreativ igen.

Men indtil da er her lige det sidste kort jeg har glemt at vise.
Det er et dåbskort, og det skulle være i pang farver, hvad synes i, er jeg sluppet godt fra det?



Lod mig lidt inspirere af legen peek-a-boo
Så kalder det for et peek-a-boo-kort

Kan i have en god dag derude.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...